Kızlar Ocak Ayında Doğum yaptım mart ayından bu yana nerdeyse her hafta hastalandım. Bazen 3 gün bazen 1 hafta sürdü bitti ertesi gün yine başladı ve çok fazla kanamam oluyor günde nerdeyse 1.5 paket ped bitiyor normal mi yoksa doktora gitmem gerekli mi?