Benım doğumdan hemen sonra oldu bir gün hastanede kaldık antıbıyotık verdiler emzırıyorsanız bol bol sarımsak yiyin yoğurta birlikte yada yutun antıbıyotık malesef bebeklerde yetişkine kadar zararlı bakterileri olduruyor ama bınun yanında yararlı bakterileri oldürüyor vücut eski halını alması için bol sarımsak yemek gerekıyormus bebek yedi aydan büyükse yoğurta az içine rendeleyip verebilirsiniz küçükse siz yiyeceksınız bol bol