Yagmurrrtt Prego marka aldim varya indirmesi bi dert çıkarması iki dert pişman oldum evet güzel ama tek olunca zor oluyor bebegimde ağır bide arabanın ağırlığı derken belim kopuyor hafif ve katlanır model varmi bildiginiz
Kaktuscuruten Yagmurrrtt pierre cardin jojo kabin boy bebek arabası dogduğundan beri kullaniyorum.. yeni doganken icine ped almistım o sekilde kullandım.. suan 9 aylık dert yok tasa yok 😊 açılması tasiması cok pratik.. ergonomik bir araba bence bakabilirsinz 👍
pleasemom Yagmurrrtt hangi modelini aldınız biz aria modelini almıştık çok memnunuz hem hafif hem kolay katlanıp küçücük yer kaplıyor koltuk arasına bile koyuyoruz
Ebru94 Sunny baby viper, bnmde evim 3. Kat asansör yok bebekle beraber taşıyabiliyorum hem hafif hem pratik tek elle açılıyor kapanıyor fiyatıda uygun baya bi bakın isterseniz
Keremikobayky Yagmurrrtt chicco goody plus derim üstüne araba tanımam kesinlikle gidip bi bak aç kapa zaten alırsın
Serrakusum Yagmurrrtt prego hangi modeli? Ben solo kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum aslında. Her gün de dışarı çıkıyoruz. Tek elle katlanıyor ve valiz gibi Çek çeki var kabin boy zaten. Pusetle kullanıyoruz şu an 4 aylık. Modeliyle alakalıdır muhtemelen sizin travel sistemler zor oluyor
Esrasss Bende prego solo kullaniyorum cok konforlu gidisi olsun kullanisi olsun daha iki ayligiz ama cokk guzel gidiyor rahat kullaniliyor
Esrasss 4 baby drone diye bebek arabasi var ablamda ondan aldi asiri kullanisliymis cok rahatmis ve kapandiginda kucucuk oluyormus sanirim tavsiye ederim
Asil1602 Yagmurrrtt Piere cardin travel sistem tek elle kapanıyor açılıyor inanılmaz hafif uçağa bile alınıyor
btlbsr Yagmurrrtt chicco goddy plus kullanıyorum memnunum alternatif olarak chicco we ve kraft a9 u da inceleyebilirsiniz ben üçü arasında kararsız kalmıştım