Kızlar günaydın, dün parmağımı fena kestim belki de dikişlikti ama gitmedik hastaneye , kendim pansuman yaptım gazlı bez vs sardım … neyse ki durmuştu yani sahurda bişi yoktu. Sabah oğlum uyandı kucağıma aldım o sıra baskı mı yaptım bilmiyorum, bebeğimin uyku tulumunu da kan yaptım . Daha 2.giyiişi bu kan lekesi nasıl çıkar bilgisi olan var mi ?