Keremikobayky çokça sevin, o duygular yerini sevgiye bırakıyor zamanla 😄 bizde iki adet vardı 🐈⬛🐈 bir bey bir bayan pisicik , bayan pisicik ilk başlar çok ilgiliydi başında bekliyordu şuan benden uzak Allah’a yakın diyor oğlum için , erkek kedim ilk zamanlar oğluma nefret kusuyordu tıslamalar küsmeler, çünkü benim ilk göz ağrım ilk bebeğim oydu çok kıskandı ama şimdi best friendler 😄