Merhaba kızlar çok ağır bi grip yaşıyorum belirtiler covitle aynı aşırı kötüyüm ve iki gündür oruç tutuyorum yani hiç tutmamazlık yapmadım dün gece misafirim vardı ve ben o kadar kötüydüm sahur vs yapmadım ayakta atıştırdım şuan uyandım o kadar susamışım ki anlatamam griple alakası var mı bilmiyorum başım vs patlamak üzere zaten 😭
Orucumu bozsam günahı nedir bilen var mı?