Kızlar oğlum 2,5 aylık ve çok gazlı. Gazını kendisi çıkartıyor aslında ama bazen öyle bir sancı giriyor öyle acı ağlıyor ki ben dayanamıyorum. Hem anne sütü hem hipp combiotic mama alıyor. Yağ ile masaj yapıyorum, mamasına zeytinyağı damlatıyorum. Gaz sorununu çözmek için siz ne yaptınız? Az önce koyun koyuna uyuyorduk, kaç kere çığlıkla ağlamaya başladı tıpışlayıp sakinleştiriyorum olduğu yerde gaz çıkartıp tekrar dalıyor uykuya. Ben de uykuya direniyor sanıyordum meğer gaz yüzünden ağlayarak kalkıyormuş.