civcivmom Merhaba doğum yapalı 2 ay olucak sezeryan oldum 40ım cıkınca kanamamda bitmişti ve şuan tekrar başladı adet kanaması mı acaba ne kanaması ?
Limonsekeri civcivmom benimde böyle oldu 3 gün sürer gibiydi adet diye düşünmüştüm ama bilmiyorum bende burada durayım