Meteby ilk cocuk olunca öyle oluyor sizi de cok iyi anlıyorum aynı yolları yürüdük yürüyoruz , annelik 1.5 yaş civarı oturuyor insan geriye dönüp bakınca niye buna bu kadar stres olmuşum boşuna diyo 😊 olabildiğince rahat olmaya çalışın, bakın ‘ha atak tamam ben kendim için ne yapabilirim’i düşünün. Bebek o dönemi yaşayacak bizim regl olmamız gibi. Siz kendiniz bu dönemde ona yardımcı olmaya çalışırken nasıl mutlu olursunuz , bu dinlenme zamanlarını yaratmaya çalışın. Mesela bi oje sürecek zaman yaratmak , bi kahve içmeye zaman yaratmak , kulaklıkla müzik dinlemek vs gibi🧡