Metehann12 Kızlar beykentte oturuyorum gurbetteyim ve yalnızız oğluma da bana da bı farklılık olsun istiyorum çocuk çok bunalip sıkılıyo evde her zaman da park bahce olmuyo yani onerebileceginiz kreş de olur oyun grubu da
Masha_ Metehann12 Bende beykentteyim bende oyun grubu arıyordum Hola oyun grubu buldum ama oda çarşıda haftada 2 gun 1 bucuk saat
Pineapplemoms Metehann12 Metehann12 kütüphaneye götürebilirsiniz kaç aylık orda grupşar varmıs bizde gidemedik henüz