Ahsen0112 Merhaba sevgili anneler😊 Kızım 4 buçuk aylık, bir kaç gündür uyurken ayaklarını havaya kaldırıp yatağa vuruyor ve bunu uzun süre tekrarlıyor. Bu durumu yaşayan veya neden kaynaklandığını bilen varsa yardımcı olabilir mi acaba?
Sedoa_ Ahsen0112 gazı olabilir mi benim kızım da öyle yapıyor 3 ay 25 günlük. Genelde böyle yaptıktan bir süre sonra gaz çıkarıyor
Hayat123456789 Ahsen0112 bı ara benim bebe de çok yapıyordu onu gece gece uyanirdik sesten düştü diye keşfetme döneminde olurmuş o şekilde normalmis yani o sesi kesfetince uykusunda bile yaparmış doktora sormustum ne kadar daha yaptı çok hatırlayamıyorum ama kendiliğinden bıraktı sonra şimdi 8 aylık
Hayat123456789 Ahsen0112 değilmiş canım merak edilicdk bişey kendi kendine düzeliyor gündüzleri nasıl ayaklarıyla oynuyor geceleride unutmamak için bilinçsizce devam ediyor 😂😂
Ilay1710 Ahsen0112 uyanması kötü olmuş ya. Büyüdükçe düzelir diyolar ama abimin kızı 10 aylık maesef o da öyle düzelmedi🙁
Ilay1710 Ahsen0112 derin uykuya geçemediği için gün içerisinde öğrendiği sevdiği şeyi yapıyor. Malesef benim kızım da böyle şimdilik onu uyandırmıyor ama beni de uyutmuyor😕