Yamacbey Arkadaşlar 6. Aya girecez geçenlerde yumurta yerken (Rafadan) bebeğime tatsın diye çok az verdim ağladı ve bütün sarısını yedi korktum alerji falan olursa diye ama olmadı her gün ben yerken dayanamıyorum veriyorum yanlış mı yapıyorum acaba
diyabetli_anne Yamacbey alerji yapmadıysa yedirin tabi ki yumurtayı sevsin ve alerji olmasın yeter ki en güzel protein kaynağı
balannesiii Yamacbey tam pişmiş olmalı ama yumurta canım doktorlar 1 yasına kadar bu sekilde yedirmemizi söylüyor
Devushka Yamacbey 1 yaştan sonra tam olarak verebilirsiniz 1 yaş öncesi yarım yumurta sarısı vereceksiniz demişti drumuz bizde kahvaltıya geçtik o şekilde veriyorum
Y_E1234 Nedej yanlış olsun ki canım ek gıda sürecine girmiş ay olarak alerji de yapmamış biz 5 buçuk aylığız ben de kaşığın ucuyla tattırıyorum
Egeninannesi28 Yamacbey tam pişmiş sarinin yarısı dedi bizede doktorumuz gerci oglum kahvalti namina hicbisey yemiyor bende vermemem gereken cogu seyi veriyorum valla insanin basina gelmeden buyuk konuşmasın yeterki yesinler durumuna düşüyoruz malesef simdiden kendi seçimlerini yapiyolar neyi istiyolarsa ondan yesinler napalim😊
Portakal Yamacbey yumurta ağır gelebilirmiş bendd kaşığın ucuyla veriyordum hergün geçende yediği kadaf yesin dedim ve çok fazla kustu doktora gittik ağır gelmiştir tadımlık yesin karnı doymasona gerek yok dedi aynı zehirlenmiş gibi kusuyordu