Ayseasel1029 kızımda 4 aylıkken yattık hastahanede sonra eve nebulizatör aldık her kış mutlaka 2-3 sefer oluyor şuan 22 aylık ama gene hava başladık evdeki nem oranı çok düşük diye eşime nem makinesi de aldırdım her gün 3-4 saat odasında çalıştırıyorum ve ordan çıkmıyoruz doktora götürmeden başlamıştım bu sefer baya rahatlattı imkanınız varsa oda nemlendirici de alın termometre varsa nem oranına bakın belki sizinde ondan oluyordur, eşimde çocukken kronik bronşit miş 🥲