Anakizz Sana verirler daha anne kuzusu çünkü anneye muhtaç mahkeme 7 yaşına kadar anneye veriyor diye biliyorum bizim anlaşmalı oldu oğlum 5 aylık bende kalıyor nafaka talep ettin mi eğer çalışmıyorsan sanada çocuğada bağlanır
Çok özel değilse boşanma sebebini sorabilir miyim?
Konuşup uzlaşmayı denediniz mi eğer çok büyük sebepler şiddet ihanet aldatma yoksa boşanmayın derim eşinizle konuşun uzlaşmaya çalışın hem anne için hemde çocuk için çok zor oluyor çünkü 🌸
Rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah 🙏🏻