elanurersoy Kızlar selam, bebeğim 23 kasımda doğdu, yaklaşık 5 ay civarında olan bebekleriniz neler yapıyor acaba
kolonyalimendil elanurersoy 12 Kasım bizde.. 7 de uyanır mamasını içer bir buçuk saat kadar yatakta oyun oynarız geri uyur kalkınca bi süre oturma minderinde kendi halinde oynar ordan ana kucağına ordan benim kucağıma 😂 yaklaşık 2 saatte bir uykuya geçer günde 3 defa öğlen uzun uyur biraz sürekli yeni şeylere hevesi var eline verdiğim herşeyi inceler dün borcamın içine ilık su koydum içine bişeyler attım yüz üstü yatırdım tabi göğsünün altına yastık koydum normalde yüz üstü yatmayı sevmez ama baya bi oyaladı onu su.. hava güzelse dışarı çıkarız bol kahkahalı bi ayda şuan birazda dönme çabaları var akşam 8 de de gece uykusuna yatıyor böyle geçiyor günler bu aralar 😊
Yigitefeninannesi_ kolonyalimendil benim oğlum da 18 kasim doğumlu mesela suyun içine ne atiyorsunuz dikkatini cekmesi için 10 dk zor duruyor yüz üstü hemen sıkılıyor
Belizanasi elanurersoy Yigitefeninannesi_ kolonyalimendil @ Benim kızım da 18 Kasım doğumlu 😊 2-3 haftadır dönebiliyor. Dediğiniz gibi keyifliyse çok gülüyor kahkahalar atıyor. Gun içerisinde oyun halısında vakit geçiriyor, yuz ustu yattığında cirt cirtli kitaplarla ilgisini çekiyorum hem de kitap okumuş oluyorum bu şekilde hosuna gidiyor. Ama cok cabuk sıkılıyor tüm aktivitelerden surekli yeni birseyler üretmek gerekiyor. Fikir alisverisi guzel olur😇
kolonyalimendil Yigitefeninannesi_ plastik halkalarım vardı onun oyuncaklarından tutabileceği küçüklükte olan şeyleri koyuyorum canım
elanurersoy Yüz üstü egzersizlerini bizde yapıyoruz keyif alıyor, önüne kitap açıyorum bazen, kilitli poşetin içine su doldurum içine renkli pullar ayıyorum onunlafa oynuyor. Ama dönme girişimimiz hala yok :) Sesleme olarak neler yapıyorlar
kolonyalimendil Belizanasi valla ramazandan sonra etkinlik bakacam şuan yemeği yaparsam yetiyor 😂 bazen beynim duruyor çünkü 🥲 genelde sesli şeyleri seviyorlar şu şişesine boncuk ve su koydum baya ilgisini çekti
Shnnkbr Yarın 5 aylık olacak oyun halısında oynuyor, eline birşeyler verince tutuyor oynuyor ,müzik açıyorum onu dinliyor ama uyku sorunumuz var bu ayda da mı atak var gece saat 4-5 arası uyanıyor geri çok zor uyuyor . 1 buçuk saat sonra uyanıyor
Melike_esma Geceleri ara beslemesi yapıyorum yattığı yerden kaldırmıyorum bi kaç defa sırt ve döş bezini değiştiriyorum terliyor çünkü sabah hiç şaşmaz 7 yada 7:30 da uyanır gece de ⅔ kez besleme yaparım uyandıktan. Sonra saat 10:30 dan sonra ilk uykusunu yapar mama ile besliyorum 3 tane beşiği var en güzellerinden ama sadece ayağımda uyuyor 🥹 ek gıdaya geçtik biz muz ve eti cici bebe veriyorum günlük muz yarım veriyorum cici bebeyi öğün olarak ⅚ adet mamasıyla karıştırıp kaşıkla veriyorum kilosu yerinde olduğu için henüz dönemiyoruz 😇 kalabalığı sevmez sesi gürültüyü sevmiyor bizde durumlar bu şimdilik