kkbrylmazz benim dün tam 2 aylıktı. Kırkı çıkmadan neredeyse başladım bazı şeylere. Zeka kartları gösterdim takip ettirdim. Başlarda bakmadı bile sonra göz ucu ile baktı sonra daha uzun sonra takip etme başladı sonra gülmeler tepki vermeler başladı. Çıngırak sallıyorum takip ettiriyorum. Ama en çok kendim göz teması kurup konuşuyorum. En sevdiği bu. Bir de karın üstü egzersiz çok öneriliyor benimki az duruyor sevmiyor.