Ekka umutperisii__ benim bebeğimde 2 ay 18 günlük 1,5 aydır kabız lavman ve fitilsiz asla yapamıyorum napıcaz bilmiyorum 🥺 sizde bi gelişme var mı
umutperisii__ Zinco diye bi damla aldım biraz onun faydası oldu en azından, gazı için tabi hala kakasını yapamıyor ıkınıyor nolcak bilmiyorum. Galiba 2. Ayda herkeste oluyor bu kimi görsem kabızlık sorunu var
umutperisii__ Ekka ben çok yaşamadım o durumu aksine damlayı verdiğim an gaz çıkardığı bile oldu çok şükür ama dediğim gibi hala kabızlığına bi çözüm bulamadım
Mommymom_ Benim bebeğimde top top kaka yapıyodu probiyotik damlası aldım çok şükür kakasını daha rahat yapıyor
umutperisii__ Mommymom_ hangi probiyotik kullanıyorsunuz peki biz önce maflor denedik fayda görmedik biogaia kullanıyorum şuan onda da ne fayda gördüm ne görmedim etkisiz şuan için sanki
Ekka umutperisii__ biogaia kullandık ama o mu kabız yaptı acaba dedim onu da kestim ya artık hiç bişey kullanmıyorum
umutperisii__ Ekka bizim onu kullanmaya başlamadan önce kabızlığımız başladı değilse bende düşünürdüm ama bilemedim her çocukta farklı etki gösteriyor damlalar zaten
Ekka umutperisii__ evet ben kendim anason kimyon papatya koyup sıcak suya içiyorum her gün 2 bardak sütten geçer gazı azalır diye