Irem21- Bırak 10 kg’ı, hamile kaldığım kilodan bile daha fazla verdim. 57 kg’ım şu an. Sezeryandan dahil yanımda hiç kimse yoktu. Tek olunca ev işi, çocuk, tabi bunca iş yanında iştahsızlık kaçınılmaz. Birde içim yanıyordu günde 4-5 litre su içiyordum nerdeyse. Bunca yoğunluğa akşamları kızım uyuyunca 2 ay yürüyüş yaptım 10.000 adım. Dışarı çıkamıyorsam evde yürüdüm. Hatta bazen kızım kucağımda yürüdüm evde. 7 ayda 85 kg ile girdiğim doğumdan 58 kg ile çıktım. Şimdi 57 yim. İstediğimi yiyorum zaten mide küçülmüş. Hiç kilo almıyorum