Sadem01 ben de bu ara bakıyorum. Doddl çok pahalı , 300 küsura bir alternatifi var hepsiburadada ama o kadar verdikten sonra doddl mı alsam diye düşünüyorum. Artık kendisi yemek istiyor normal kalınla da döküyor , bakalım fiyatlar düşerse alacağım ben de.