Kızlar eşim kurumsal bir şirkette çalışıyor ve maaş olarak asgari ücretin biraz üstünde alıyor elhamdülillah sorum şu başka şirketten iş teklifi gelmiş ve maaş asgari ücret 2 katına tekabül ediyor ve şartları daha iyi mesaiye kalırsa o gün çift yevmiye yazılıyor bana gideyim mi diyor ben hep sabırdan yanayım burda işe başlayalı 14 ay oldu tazminat hakkı da yanacak siz olsaydınız ne söylerdiniz eşinizin böylr bir teklifi olsa…