Demet014252 biz ilk bindiğimizde 8aylıktı sabah erken binmiştik uyudu uçağa binince hiç rahatsızlık çekmedim. 9aylıkken bindik tekrar o zaman da uyudu ama uçar inerken çok basınç yaptı galiba diğer çocuklar ağlamaya başladı kızımda uyanıp inene kadar ağlamıştı. Yanınıza sevdiği oyuncağı alın, çubuk kraker tarzı bişey alın stres yapmayın yeterki.