Kubrailkan Bebeğim 11 aylık. Çok hafif grip oldu. Aile hekimine götürsem şuan bakar mı yoksa direkt acilden mi giriş yapayım 🥺
eda_97 Kubrailkan bakar canım benim kızımda 11 aylık bende götürdüm geçen gün baktı ve iyileşti verdiği ilaçlarla geçmiş olsun
Mtzzeynep Kubrailkan benimde 9aylıktı baktı geçen hafta. 6aydan küçüklere bakmıyor bide çok ilerlemiş hissederse ilaç yazmıyor hastaneye götürmemizi istiyor.
Nrc-2 Kubrailkan çok hafif grip olan bebeğin zaten acilde işi olmaz annesi acil bir durum değil çünkü. Aile hekimi bunun için var siz direkt aile gekimine gidin🌸