Bebeğim 2 ay 20 günlük kundağı bırakmak istiyorum artık hem terletiyor hem de gazını rahat çıkaramıyor. Tek kolu açık yatırmayı denedim ama olmuyor tam uykuya geçmiyor ve yüzünü gözünü avuşturmaya çalışırken çiziyor. Bunlara ek olarak meme reddi de yaşıyoruz uykulu emzirmek zorundayım bu süreci atlatana kadar kundağı bırakamayacaz galiba uyku bize lazım beslenmesi için. Siz neler yaptınız nasıl bıraktı kundağı bebeğiniz?