Aylizlina0110 Kızım 19 aylık. Eşim korunuyordu. Bugün 5 haftalık hamile olduğumu ogrendim ne hissettiğimi bilmiyorum kızımı daha yeni memeden kesmistim… Kızım kolikti çok zorlanmistim ki hâlâ hiç durmaz 5 dk 🥲 uykusu yemesi içmesi oynamasi hepsi hâlâ çok zor. Üstüne yeni hamilelik.. ve gurbetteyim tek başıma😐 var mı benim gibi olan kurban oldugum Allah’ım vardır bir bildigi diyorum.. ne diyeyim 🙏🏻
tatlibiranneo Aylizlina0110 benim oğlum da 22 aylık ben 2. Yi düşünür gibi olyorum da eşim hiç istemiyor bende çok zor hamile kalan birisiyim bazı nedenlerden dolayı sizinki doğum Filan olana kadar 2,5 yaşında olur o zamana kadar biraz sizi anlıyorlar her ay değişiyorlar valla şuan biraz rahatladım diyebilirim
rosesbabys Aylizlina0110 aynı şekilde 19 aylıkken memeden kestiğim gibi hamile kaldım ani gelen şoktan sonra alıştım tabi kendimi beraber büyüyecekler diye avutuyorum 😁
Kubraaa89 Aylizlina0110 ben varım. Oğlum 6 yaşındayken hamile kaldım. Uzun yıllar kendi kendine olmamıştı. Sonra bebeğim malesef kaybettim. Ondan 5 ay sonra kızıma hamile kaldım. Kızım kolikti çok zordu. Bu arada sezeryanla oldu. 4. Ayda meme reddiyle öğrendim hamile olduğumu. Bildiğiniz sinir krizi geçirdim. Aldırmadım. Aralık ayında kızım tam 12 aylıkken kardeşi doğdu. Ailem şehir dışından geldi annem vardı. Olmasa olmazdı. Çünkü büyük kızım daha emekliyordu. Dikişlerimden alamıyordum. Ama şimdi biraz daha iyiyim. Umutsuz olma nasıl yapıcam diye rabbim yardım ediyor.
Dedimolabilir Aylizlina0110 kizim 18 aylikken 6 haftalik hamile oldugumu ogrendim zor oldu benim icin korunuyorduk bir kere korunmadik oldu. Yiyecek ekmegi varmis kuzumun suan 50 günlük oğlum. Suan zor geciyor kiskanclik falan ama gecicek tesellisi var saglikli olsunlar daha bisey istemem tesellisi var.
Aylizlina0110 tatlibiranneo bende normalde ilk kızımı tedavi ile 4 yıl sonra kucağıma aldım pcos vardı..
ebru_32 Bende bebeğim 18 aylıkken ikinci ye hamile kaldım canim ilki tüp bebek ti ikinci de kendiliğinden oldu o yüzden geç fark ettim emzirme döneminde. Şu an ilki 25 aylık ben de 35 haftalık gebeyim çocuğum kreşe başladı da biraz rahat ettim yoksa evin içinde artık bana sarmaya başlamıştı çok sıkılıyordu ve kucak istiyordu.
gokcealime Kuzenlerimin arası azdı, teyzem ilk kuzenimin çok ağladığını ama kardeşi doğunca sakinlediğini söylemişti. Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır, gözünüz aydın olsun, sağlıkla kavuşun, kolaylıkla büyütün 😊🤲🏼
Kelebek0606 Kubraaa89 kız Kübra ne yaptın giii 😂 bende düşünüyorum erkenden ama doktorlar ve ebem her gittiğimde sakiin hamile kalma deyip duruyorlar bu bana cesaret oldu ama ..
Ronron Aylizlina0110 memeden kesince daha mı çabuk hamile kalınıyo bi kaç kişi böyle yazzmış bende emziriyorumda
Dedimolabilir Aylizlina0110 sezeryan mi ilki. Benim ilk sezeryan cok guzeldi hic anlamadim aci sızı. Ama ikincisi zor gecti halada sizliyor. Sizi korkutmak istemem bunu bilmek hakkiniz. Cunku iki sezeryan arasi az olunca sorun oluyormus.