Bebeğim 4 aylık oldu hala yanında bi çocuk bağırsa veya ani biri Yüksek söyle seslense irkilip ağlamaya başlıyor. Dün 3 yaşındaki kuzeni çokda yakınında olmadığı halde yüksek ses çıkardı yaklaşık 5 dakika katıla katıla ağladı zor durdurdum.Bu kadar korkması bu aylar için normalmi?