Melekkamer Hanımlar sabah yeni biberon mama yapmıştı babası başka bir yere koymuş ben de sehpanın üZerinde duran 4 saat önce yaptığım mamayı içirdim yeni mama sanarak yanlışlıkla mama soğuk da değildi. birşey olur mu korktum?
Bebeminnie Melekkamer ben bazen biberonu yıkamıyorm mama kalıyor içinde süt gibi kesiliyor, çok kötü kokuyor. Ama içtiyse demekki ekşimemiştir iyice acıkana kadar mama verme bence eskiyi sindirsin
cglyn9 Melekkamer yani bir şey olacağını sanmıyorum. eğer kötü olsaydı içmezdi zaten. ama gözlemleyin bakalım kusacak mı ateş vs yapacak mı. ama dediğim gibi bence hiç bişey olmaz. 210796 ay daha neler ya ne yarım saati allah aşkına yarım saatte mama mı bozulur
Deletedmom113 Melekkamer havalar soğudu ya hemen bozulmaz diye düşünüyorum ki bazen 1 saat geçiyor veriyorum oda içmediği için sorun olmaz korkma cnm
210796 Eskisini yedimi?benim bebeğim yemiyor.eski mamanın kokusuda berbat oluyor zaten.yarım saat geçtimi kokusundan yaklaşmak olmuyır
Farahzeynep 2 saat içinde tüketilmesi gerekiyor, benim eşim de bir kere o hatayı yapıp eski mamayı vermişti. Kızım 1 saat sonra kustu o mamayı, tadı kötü olunca mide de kabul etmiyor sanırım.
Shylkyc Melekkamer 2 saat bekleyen mamayı eşim gece ben uyurken vermiş bir sorun olmadı. Tabi 4 saati bilmiyorum. Beğenmedikleri bişeyi içmiyorlar ama ☺
Devushka Melekkamer ben en fazla bi saate yakın olan mamayı veriyorum hiç vermedim o kadar uzun duranı takip edin kusma vs olursa götürürsünüz
Egeninannesi28 Melekkamer Allahin izniyle hicbisey olmaz inşallah insalik halidir valla dalginlikla neler oluyo malesef. Bende bazen mama diye agliyo yapiyorum saniyede vazgeçiyor dışarıdaysam mecbur bekleyip veriyorum