mustafahacer kötü bişey yapmıyorsun tabikide annesin diye dinlenmeye hakkın yok mu tabikide var eşinde bu konuda sana destek oluyor 1-2 saatte olsa dinlendirmeye çalışıyor kendini bu konuda kötü bişey yapıyormuşsun gibi hissetme, çünkü anne olduğun kadar insansında robot değilsin ve eminim ki çok güzel bir annesin 💙
Bebeğine gelince kaybetme korkusu bebeklerde normal kabul edilir. Yani onun bakımıyla çoğu zaman sen ilgileniyorsun, sana bağlı, sana güveniyor. Sen yanında yokken güveneceği kimse kalmıyor etrafında yani babası ne kadar yanında olsa onunla ilgilense de babasından çok sanaa güveniyordur çünkü yanında sürekli sen varsın. 1-2. Saat bişey olmaz çünkü sen ne kadar iyi olur, dinç olursan bebeğinle o kadar verimli vakit geçirebilirsin. Sen yorgun olursan bebeğinle geçirdiğim vaktin bir verimi kalmaz gün bitsin diye bakarsın. O yüzden kendine vakit ayır, sen kendine vakit ayırdıkça bebeğin babasına da bağlanır onada güvenir sende kendine biraz da olsa vakit ayırmış olursun ❤️