Y-A Merhaba canım tecrübeli anneler. Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu. Bir haftadır geceleri yarım saatte bir uyanıyor. Sürekli emmek istiyor ama memede de sinirleniyor. Mama verdim aç mı acaba diye bu gece yine aynı oldu. Tetagil sürdüm diş ağrısı mı çekiyor diye onun da faydasını görmedim. Bu hafta ikimiz de hastaydık ve ben çok zorlandığım için annem ilgilendi. Ondan mı oldu acaba ? Sizce sebebi nedir ? Atak dönemi olabilir mi ? Bu ay yok bildiğim kadarıyla ama. Ne zaman ve nasıl geçer 🫢
Elisa34 Y-A atak olabilir diş olabilir benim en zorlandığım aylar 6 ve 9 cu aylardı değişik huy mu değişiyo artık ney bilemiyorum
Baharkis Y-A kesinlikle atak dönemi benim kızım 3 yaşında ve bende daha bebekken yaşamıştım ama geçici bunlar. ne yaparsanız yapın kesinlikle geçmiyo. ben ninniyle sakinleştiriyodum isterseniz sizde deneyin ama geçici bi durum 🙂
Elisa34 Y-A bi iki ay düzeliyor tekrar uyku düzensizliği iştahsızlık başlıyo şimdide azı dişleri çıkardığı için öyle Allah yardımcımız olsun
Perianasi Uyku gerilemesi olabilir. Tam 6.ayda yaşadık. Ağlayarak uyanma , en uzun 45 dk uyuma , kucaktan inince ağlama vb. 20 gün sürmüştü. 8 aydada oluyormuş sanırım gene başladı saat başı ayaktayız 😔
Perianasi Uyku gerilemesi olabilir. Tam 6.ayda yaşadık. Ağlayarak uyanma , en uzun 45 dk uyuma , kucaktan inince ağlama vb. 20 gün sürmüştü. 8 aydada oluyormuş sanırım gene başladı saat başı ayaktayız 😔