Hakanedam bizde de o aylarda olmuştu diş incisi olarak geçiyor kasığa falan geliyor değince ses geliyor elle hissediyorsunuz ateş falan yapmıyor çıkıp kendiliğinden kayboluyor uğraşıldığı zaman enfeksiyona neden olabiliyor o yüzden ellemeyin 6.5 aylık olduk daha yeni dışımız çıktı hatta onu gördüğümde diş diye sevinmiştim ama 3 gün önce gördüm ki diş çıkmadan et yariliyor gibi oluyor etin üzerinde ince uzun sert bir şey beliriveriyor diş böyle belli ediyormuş kendini onu anladım eğer nokta gibi bir şey ise diş incisi