Hakanedam Sevgili anneler şok üstüne şoktayım kızım daha 2 aylık 1 haftatır meme reddimiz vardı huzursuzlukdan hiç bahsetmiyorum bile bugün fark ettim ki damağında beyaz birşey var 🤷🏻♀️ Erken değilmi daha
kubrasonmez16 Hakanedam bizde 3 aylığız, dişleri kaşınıyor herkes diyor ki açtır elini keşfediyordur bizde boş değiliz yani resmen çocuk dişlerini kaşıyor huysuz, yakındır bizimde😂
cglyn9 Hakanedam benim bebeğimde de yaklaşık 2 buçuk aylıktan beri var o beyazlık alt damağında iki tane diş yeri belli. Ama 4 aylık olduk henüz patlamadı.
Ozgecinar kubrasonmez16 benim oğlumunda 3. Ayda diş kaşıntısı ve salyası başladı ama 11 aylıkken diş çıkardı 🙈
Deletedmom113 Hakanedam pardon incisiymiş 😂ya damakta çıkıyor diş sanıyorsun ama değil beyaz bildiğin diş gibi o.olabilir netten bak istersen cnm diş incisi diye görürsün
DogaKusunAnnesi Benim kızımda da o civarda farketmiştim canım alt damakta beyaz nokta vardı diş incisi diyorlar bizde şuan 5.5 aylık olduk henüz çıkan bir dişimiz yok zaten dokununca sertlik vs. Hissedilmiyor
doganursezmag Hakanedam 3 ay 20 günlükken başladı diş serüvenimiz 6.5 aylığız 8. dişimiz yolda ama uykular haraaaam
Angel-Alya Kizimin 2 ay kontrolünde ben bu konuyu doktorumuzla görüştüm. Disler yerlerine yerlesmeye bu ayda başlıyor fakat 5-6 aydan önce cikarma pek görünmüyor dedi. Salyalari 7-8. aya kadar artarak akicakmiş. Normal bir durummuş yani
Deletedmom113 Asafeymeninannesi bend3 ilk zamanlar çok sevinmiştim 🤣ama ne yazıkki 4 aydan 9 aya kadar diş yoktu 🤔