Merhaba , premature doğan oğlum çok mama denememize rağmen sadece bebelac kabız yapmadı. Değişmek istiyorum yeniden az kabız yapan Hippe geçeceğim. Çok iştahlıydı 120 cc içen cocugum artık 90 nı bitirmeye zorluyorum. 3. Ay atağımı nedir bilmem iştahı azalıyor. Zaten diğer bebeklerden geri gelen gelişimi zayıflığı var iyice aratacak. Ablamda pirnç unu verelim kilo alır diyor . Yanı 3 aylık bebek nasıl yicek onuda bilmiyorum da . Sizce yapmalımıyım?