Arkadaşlar biraz önce sahurda kaşar peynir yedim bayadir duruyordu ama ne küf ne renk degisjkligi vs yoktu normalde de öyle uzun süre duran şeyi yemem hele ki emzirirken ama bu kez az da olsa yedim sonra bebegim uyandi emzirdim aradan bi 5 10 dk geçmedi karnıma bi ağrı girdi ama baya kötü bi ağrı afedersiniz ishal oldum iki kez filan karın ağrısıyla gittim oyle wc ye. Bebegimde suanlik çok şükür bisi yok ama korkuyorum ya ona da geçtiyse diye yediklerimiz ne kadar sure de süte geçiyor acaba. Ya bebegim zehirlendiys Allah korusun napcam