Sonnurbiber Bebegim 10 aylık ilk dışı çıktı emzirirken çok acıyodu bugün gogsumun ucunun yarısına kadar koptuğunu gördüm ne yapmam lazım emmediginde bile aciyo
Aysekaftanci Sonnurbiber bende aynisinj yaşadım doktora gittim pansuman falan yapıldı ama pek faydası olmadı yavaş yavaş kendisi iyileşti
Moana Sonnurbiber ayy kıyamam çok acır göğsünü açık birak evinde müsaitse perdeleri çek göğsün açık gez. Lansinoh garmastanb pomad kremleri var onları kullanabilirsin ayrıca zeytinyağı da surebilirsin. Çabucak geçer inşallah
MeReYa Sonnurbiber Benimki de 7 aylık olacak. Yarım dişi var ve dün ilk defa ısırıp kanattı. Resmen kendi de merak ediyor ve tepkimi gözlemliyor 😅 Çenesine bastırıp ağzını açmaya çalıştım ve o bunu oyun sandı, arada yine ısırıp vereceğim tepkiye bakıyor 🥲