Yani ben enfeksiyon kapmasın diye her tuvaletten sonra dikişlerime batikon sürmüştüm. Sonra ped kullanmamıştım pamuklu bez kullan demişti bana ebe onu sık sık değişmiştim . Pedin üzerine koyuyordum bezi sızıntı olur diye . Yani enfeksiyon kapınca ilaçlarını kullan hijyene dikkat et geçer inşallah Allah şifa versin