Ygt_26 merhaba öncelikle kaç kez yapıldı ve doktora sorman en iyisidir. Kortizon anne sütüne geçer. Ben de yapmıştım ama yüksek dozda ve aralikliydi benim. Bebeğim artık 5-6 aylıktı agrilarimdan dolayı emzirmeyi bile kesmeyi göze almıştım. Sırf bebeğim anne sütü alsın diye kortizon vurulmak istemiyordum . Hastaneye gitme durumun yoksa ara hastaneyi bağlar doktorla gorustumeleri için rica et. Belki de sadece üç beş sagip sütü döktükten sonra sütü verebilirsin der vurulduğun doza göre. Bol su içmeye çalış tuzlu tüketme internetden yaz orda da araştır. Geçmiş olsun