Meerve Doktorun ihmalkarligi olduğunu düşünmüyorum. Zatürre çok hızlı ilerliyor. Şöyle ki bizim de başımıza geldi. Oğlum 5. ayındayken bir kaç kuru öksürükle hastaneye gittim, doktor yatış verdi. Düşünün ki hastalığı hastanede daha da ilerledi. İlaç kullanıyorsanız bir kaç güne toparlanır inşallah. Terine, odasının nemine, burnunun açıklığına dikkat edin. Allah şifasını versin miniğin 🌸