Hayırlı sahurlar öncelikle uyku tutmadı kızlar kafama takıldı gece gece 😂😂 kızım 18 ay 14 günlük kelimeleri mama anne baba dede cıs hoppa kedi görünce pisi pisi köpek görünce haav (bazen) abla gitti attım aldım belki aklıma gelmeyen bir iki kelime daha vardır ama genellikle hep gün içinde baba dede diyor ve hep çığlık atıyor benim garibime gidiyor normalmi acaba hep konuşuyorum gün içinde yaptığım herşeyi anlatıyorum dışarıda gördüklerinin ne olduklarını söylüyorum ama kelimesi çoğalmadı yeni şeyler söylemiyor birde işte annecim anne de yada abla de deyince demiyor tekrarlamıyor ya susuyo hiç bişey demiyor yada babam dedeem diyor normalmi sizce acaba neler yapabilirim kelime haznesi coglamasi için aralarında iki gün olan kuzeni var ona ne desek anında kapıyor hemen tekrarlıyor benim kız inatçı gibi hiç tekrarlamıyor garibime gitmeye başladı artık