Happymo11 buna benzer bir bilekliğim var çeyrekli kolumda sürekli takili ve çok sık duruyor herseyle gidiyor ayrıca ben alırken kuyumcu değer kaybı olmaz işleme yok çünkü demişti. Başka bir kuyumcuya da sordum o da değer kaybı olmaz dedi. Bir kere çeyrek arttikca fiyatı artar çeyreği normal alıyorlar zaten. Eğer ki hoşunuza gidiyorsa yaptırın takın kolunuza gerçekten çok güzel duruyor ben hiç çıkarmıyorum seviyorum