Happymo11 hem kız kardeşime yaptırdım hem kendime.
Bu zincirlerden yaptırmadım çünkü satınca değer düşüyor, ya ip bileklik şeklinde yaptırabilirsiniz ya da imitasyon altın bileklikler şeklinde, 4 çeyreği tam altın yaptiripta bileklik yaptırabilirsiniz ya da yan yana.
Çok güzel imitasyonlar var onlara bakin