Bizimki de 25 aylık. Şu an uyanık mesela. Uyku saatleri inanılmaz bozuldu. Öğlen uykusunu saat 18.00de yaşıyor. Akşam uykusu bakın sabahın 4’ü ama hala uyumadı. Odası yok, salonda beraber uyuyoruz. Beşiği var güzel bir yatak ama bizimki de biraz huysuz, kendi yatağında yatmıyor. Böyle çaresiz bir şekilde yaşam mücadelesi veriyorum. Uyku düzeni oluşturmak için nereden başlamam gerektiğini de bilmiyorum.