Kizlar yaklaşık bir ay once 5 yasindaki kızım rahatsızlandı,o zaman tahlillerine bakmayi akıl etmedim hiç.. Bugün karnım ağrıyor dedi. Bende acaba başka birşeyi mi var çocuğun deyip tahlillerine baktım rastgele,su değer gözüme çarptı kuzenim laborant ona attim bana acilen enfeksiyon bolumune gitmem gerektiğini söyledi.. cok korktum . Anlayan var mi lütfen 🥺
