Ayazz444 Ben alacamda oğlana geceleri çok üstünü açıyo kullananlar memnunmu ve nerden aldınız galiba birde togları varmış lütfen yardım edermisinz
Orianna Ayazz444 ben lcwdan aldım hatta şuan indirimde aynısı evimiz genelde 24-25 derece civarı 1.7 tog ne çok kalın ne çok ince o kadar ideal ki çok memnunuz. LC Waikiki'de çok güzel bir ürün beğendim ve seninle paylaşmak istedim. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3742126/640990
sedaykn Bizim evimiz gece 23 derece civarı o yüzden 1.0 togluk uyku tulumu kullanıyorum. Markası Ergopouch. Lcw den de denemiştim ama onlar çok terletti. Bu biraz pahalı ama uzun bir süre giyer.