Merhaba kızlar,
Kızımın ayak ölçüsü 10,5 cm Şuan 9 aylık.Yürümeye başladığında giymesi için Vicco ilk adım ayakkabısı 19 numara tercih ettim.Şuan biraz bol tabi ama acaba yürümeye başladığında giymesi için 19 iyi mi yoksa 20 numara ile değiştirmelimiyim yani ne kadar büyüyebilir ki ayağı diye düşünüyorum.19 numarayı çok giymeyecekse yürümeden almamın anlamı yok diye düşünüyorum