Nehirrrrr53 Merhaba; Kimler bu aşıyı yaptırdı hanımlar. Bazıları yaptır, bazıları yaptırma diyor. Siz ne diyorsunuz.
KbrMte Nehirrrrr53 İmkanınız varsa yaptırın. Benim başıma gelmez demeyin hiç bellli olmaz. Önleminizi almanızı öneririm.