Selamünaleyküm Çocuğunuz ilk hastalandığında hangi bölüme götürürsünüz?? sağlık ocağına acil mi yoksa direkt Doktora mı? bizim Sağlık Ocağı yakın olduğu için sürekli yani çocuk ateşlenirse falan direkt oraya götürüyoruz ama çok yanlış bir şey aslında Gerçekten ben çok pişman oldum artık Tabii Takdiri ilahi ama tembellikten mi anlamadım Sizin çocuklarınızı merak ediyorum direkt nereye götürüyorsunuz hasta olunca kızım boğazları şişmişti götürdüm sağlık ocağına Tabii Buraya yakın olduğu için gösterdiğim ilaç verdi Bir hafta kullandım kızım da tık yok aynı Ateş aynı hastalık acile giriş yaptık acilden rahatladık kızım Ama bu sefer kızım başka türlü rahatsızlık belirtilendi yürüyememe Çok korktuk götürdük yatış yaptılar ve kızım da eklem ağrısı çıktı ateşten kaynaklı hasta olduğu için görmedik duymadık böyle bir şey şu an 2 günümüzdeyiz Kızım daha iyi ilk gün gibi sürünerek yürüyor çünkü yürüyemiyor bacağın üzerine basamıyor