Kızlar psikolojim bozulmak üzere, dayanamıyorum artık neden böyle yapıyor benim çocuğum ben anlamıyorum. Her gece aynı saatte kalkıp sabaha kadar ağlıyor zorla 12 ye doğru uyuyor saat 2 olunca çocuğa birşey oluyor ne yapsam fayda etmiyor ne uyuyor ne uyanıyor sağlığı yerinde defalarca doktora götürdüm hiçbirseyi yok ama gece olunca sanki bir şey olmuş gibi ağlıyor ne yapacağım neden böyle yapıyor olabilir