Deletedmom_42 Kızlar bebeğim 37 günlük gece emzirdikten sonra gazını almıyorum yatırıyorum direk dikey tutarak emziriyorum hafiften oda midesinde gaz yapmıyor sanırım okumuştum bi yerde,sizler nasıl yapıyorsunuz
Minikkanarya Deletedmom_42 kucağınızda hafif salayarak ve vurarak çıkarabilirsiniz aslında birde kusması nasıl sulumu yoksa pütürlü mü?
Deletedmom_42 gocebebirbayan kaç dakika boyunca gazını aldınız acaba ben bi kaç kez yaptım gaz çıkmıyor yattıktan sonra kendi çıkartıyor en çok popodan
Nergis42 Deletedmom_42 poposundan çıkan gazla ağzından çıkan gaz farklı oluyor bebeğin yatarak emzirdikten sonra hemen kaldırmayın biraz dursun sonra sırtına hafif haraketlerle vurarak ovalayarak ağzından da çıkarır bazen uzun sürüyor benim bebegimde emerken uyuya kaldığında hemen yatağına koyuyodum gazını çıkarmadan çok fazla kusuyodu
gocebebirbayan Deletedmom_42 oğlum en fazla 3 dk içinde çıkarırdı. Omzuma yatırıp sırtını daire çizerek sıvazlardım, biraz da yukarı aşağı yapardım
Minikkanarya Deletedmom_42 belki fazla emiyordur fazlasını çıkarıyordur yada mama veriyorsanız oda dokunabilir eğer gazı olsaydı zaten uyumaz rahatsız olurdu hiç uyumazdı
Deletedmom_42 Minikkanarya yok mama vermiyorum biraz sarılığı vardı fazla emzirmeye çalışıyodumm sanırım ondan oldu