Ben dıştan içe temizlik yapıyorum. Evim büyük detaylı yaparım haftada 1 . Ama yarısını 1 gn diğer yarısını bir gün. Önce balkon yıkarım balkon yıkarken camlara su fırça , ilbays benz ile kurula. Sonra oda oda içeriyi , koltukları , süpür, toz al , cam önleri , kapı kolları siler, en son yerleri siler çıkarım. Her defasında halım varsa kaldırır, yatak koltuk altları mıtlaka silerim. 2-3 haftada bir koltuklarımı silerim . Bu 2-3 saatimi alır öğlene biter. Ertesi günde diğer odaları temizlerm. Benim için ev toplu ve çamaşır ütü işi yoksa temizlik çok kolay. Mutfak dolaplarımı temizlik yapmadan 1 gün önce gece yaparım. Lavaboları her gün, 2 dk yıkarım. Banyomu her duştan sonra yıkar temizler siler çıkarım. Ekstra temizlemiyorum. Banyo duvarlarını gözüme batarsa 😂 Temizlik günümden önceki gün çamaşır katlama, ütü , dolap düzeltme işlerimi yaparım. Bunun dışında her gün robot açıyorum . Evimiz klimalı ve panjur olduğu için perdeler çok kirlenmiyor. Öyle her ay falan yıkamıyorum.