Sumeyra_tan Bebeğim 38 günlük eşim ve ben grip olduk bebeğime geçti sanırım khırıltı ve burnundan salya geliyor sıvı olarak bronşit olmasından korkuyorum acile götürdüm şırınga ile serum fizyolojik yapın dediler stres yapıyorum düzelir mi
Hkshkshsk Sumeyra_tan bebeğin yaninda maske ve eldiven takın ve evi havalandırın benim oğlumda 2 ayliken bronşit oldu kuru öksürük hırıltı burun akintisi burnu tikaniyordu nefes almakta zorlanıyordu en sonunda hastaneye gittik bronist oldu doktor serum buhar ve 3 iğne verdi iğneleri 3 gün boyunca yaptık ve doktor buhar verdi 1 hafta düzenli bı şekilde verdik zaten serum ve iğne verilince o gün bile fark etti oğlumun iyileşmesi ev için nebulizotor aldık ne zaman oksurmesi olsa ventolin buharını veriyorum hemen geçiyor ozaman doktor ne zaman oksurmesi olsa verebilirsin dedi geçmiş olsun size ozaman doktor evde hasta olan veya sigara içen birinden geçer demişti
Egenim Sumeyra_tan evdekı herkes suan hasta bende dahıl hepimiz oğluma geçmemesi için hasta olsun olmasın her gün serumfizyoloji ile temizliyorum. Biraz katı ol ve bunu onun sağlıgı için yap. Youtubeden bakabilirsin. Bebeğini her gün yıka . Duş da yardımcı oluyor
Bsra0zer Sumeyra_tan canım nebulizator al arkadaşın dediği gibi ventolin çok işe yarıyor… Biz bir hafta hastanede yattık… Doktorum ilaçlı nebulizator aldırdı günde iki defa verdik 12 saatte bir… Çok küçükler nefes boruları çok dar annesi çok dikkat edin … Burun yıkama olayinida çok dikkatli yapmanız gerekiyor ciğerlere su kaçmaması lazım… Geçmiş olsun şifalar diliyorum meleğe…
Esra989 Nebulizator varsa öksürük için buzdolabina serum fizyolojik koyun ventolin olmadan da soğuk.buhar verebilirsiniz, demişti doktorumuz…kuru öksürüğe iyi geliyor.