Arkadaşlar merhabalar . Çok merak ediyorum son 1 haftadır oğlumun kulakları biraz kepçe gibi görünüyor . Bantlar varmış eczanede satiliyormus , kullanan memnun kalan veya bu konuda önerisi olan var mı ? Yatış pozisyonuyla alakalı dahi olsa lütfen bilgi verir misiniz :)